Voor de renovatie van twee werkhuizen en het directiegebouw in Gent deed De Lijn een beroep op BP Decor. Kenneth Maes die de werkzaamheden voor De Lijn opvolgde, was onder de indruk. “De mensen van BP Decor werken snel, netjes en ze houden zich aan de afspraken. Alles was tot in de puntjes afgewerkt en de hinder voor ons personeel bleef beperkt.”

De Lijn deed een eerste keer een beroep op BP Decor in 2016. “Toen waren de vloeren in onze werkhuizen in Gentbrugge en Hofstade aan vernieuwing toe”, vertelt Kenneth Maes, Werkleider Dienst Gebouwen van De Lijn. “We kozen voor een epoxyvloer omdat die onderhoudsvriendelijk is. De uitvoering lieten we aan BP Decor.”

“Epoxyvloeren tot in de puntjes afgewerkt”

De klus was in 6 weken geklaard. Belangrijk was dat het werkhuis open kon blijven. Zo liepen de bussen die op een herstelling wachtten geen vertraging op. “Daarom werd het werkhuis in drie zones ingedeeld. BP Decor werkte de vloer per zone tot in de puntjes af.”

Kenneth is zeer te spreken over de werkwijze van BP Decor. “Hun oog voor detail is indrukwekkend. Ze werken heel netjes en volgen nauwgezet de opgestelde timing.”

Linoleumvloer in directiegebouw

Eind 2017 schakelde De Lijn opnieuw BP Decor in. Dit keer voor de plaatsing van linoleum in het directiegebouw. “Ook hier moest de hinder beperkt blijven, zodat het personeel aan de slag kon blijven. BP Decor slaagde daar wonderwel in. De plaatsing was in een mum van tijd gebeurd. En alles werd opnieuw proper afgewerkt en opgeruimd. Wij hebben dan ook totaal geen hinder ondervonden van de werkzaamheden.”

Twee maal missie geslaagd dus. Derde keer scheepsrecht!